گروه مدیریت کوالاپازل

گروه تولید کوالاپازل

درباره گروه مدیریت

تیم مدیریت کوالا‌پازل به عنوان یکی از ارکان اصلی و مهم مجموعه، از اعضایی مجرب و متخصص تشکیل شده است. این تیم دارای قسمت‌هایی مانند مدیریت استراتژیک، مدیریت برنامه ریزی و هدفگذاری، مدیریت طراحی و تولید، مدیریت فروش و برندینگ، مدیریت مالی و حسابداری میباشد. این تیم متخصص با همکاری و هماهنگی با یکدیگر برای رسیدن به اهداف از تخصص و تجربه خود بهره میبرند. گروه مدیریت با سایر گروه‌های مجموعه، همکاری لازم دارند تا با بهبود فعالیت‌ها، افزایش رضایت مشتریان را بدست آورند.

علاوه بر این کوالا‌پازل از همکاری با یک تیم روانشانسی بهره میبرد. این تیم متخصص، با آنالیزهای لازم طرح‌های کوالا‌پازل را برای درجه‌های سنی متفاوت مناسب سازی میکنند. این گروه ایده ساخت اسباب بازی‌های مختلف و طرح‌های متنوع را مطرح کرده و بعد از بررسی توسط سایر اعضای مدیریت، در صورت موافقت این ایده وارد خط تولید میشود.

درباره گروه تولید

گروه تولید کوالا‌پازل به عنوان بخش اصلی و اساسی این مجموعه، مسئول تولید و فرآیند تولیدات پازل‌ها میباشد. اعضای این گروه، از تخصص و تجربه های متنوع در زمینه‌های تولید، کنترل کیفیت، نوآوری و بهبود فرآیندهای تولید برخوردارند.

این تیم در جهت بررسی و بهبود فرآیندهای تولید، افزایش کیفیت محصولات، بهبود بهره وری و کاهش هزینه‌ها با سایر قسمت‌ها به همکاری میپردازند. هدف اصلی این گروه ارتقای کیفیت محصولات، افزایش رضایت مشتریان و توسعه فعالیت‌های تولیدی این مجموعه میباشد.

از جمله اقدامات گروه تولیدی، استفاده از فناوری‌های نوین در فرآیند تولید، توجه به استانداردهای کیفیت بین المللی و پیگیری روند نوآوری در صنعت پازل میباشد.