درباره اسباب بازی شانسی چه میدانید؟

اسباب-بازی-شانسی

اسباب بازی شانسی جز بهترین لوازم برای سرگرمی کودکان می‌باشد. اسباب بازی شانسی به دلیل پراستفاده بودن و قیمت پایین‌تری که نسبت به دیگر اسباب بازی‌ها دارد، بیشتر مورد استقبال کودکان قرار می‌گیرد.

اولین ایده ساخت اسباب بازی کوچک یا همان مدل شانسی را هم صدها سال قبل یک طراح ایتالیایی مطرح کرد که با توجه به مرور وارد ایران شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

برای شناخت 10 بازی فکری برتر برای تقویت ذهن و افزایش تمرکز کلیک کنید.

 

فایده بازی با اسباب بازی

بازی کردن یک فعالیت لذت بخش و همیشه خواستنی برای کودکان می‌باشد. والدین همیشه فکر می‌کنند بازی کردن برای سرگرمی کودکان است اما در سال‌های اخیر با توجه به تحقیقات گسترده صورت گرفته، این موضوع اثبات شده است که بازی کردن به صورت هدفمند و البته در کنار لذت بردن از آن، می‌تواند باعث رشد ذهنی و عقلی کودکان شود و همواره باعث تربیت بهتر فرزندان می گردد.

یکی از وظایف والدین انتخاب درست اسباب بازی برای کودکان می‌باشد که بتواند به‌طور صحیح فعالیت‌های ذهنی کودک را افزایش دهد و به نوعی باعث شود کودک نه تنها یک وسیله سرگرمی داشته باشد بلکه با خیال و رویاپردازی با بازی کردن، دریچه جدیدی از شخصیت کودک کشف شود. در واقع والدین می‌توانند مانند یک مربی حرفه‌ای، مسائل را به زبان کودکانه و ساده به کودکان آموزش دهند.

اسباب-بازی-شانسی-پازل-حیوانات

اسباب بازی شانسی چیست؟

اسباب‌بازی شانسی نوعی از اسباب‌بازی است که در آن عنصر غافل‌گیری و شانس نقش اصلی را ایفا می‌کند. این اسباب‌بازی‌ها به شکل جعبه‌های بسته‌بندی‌شده، تخم‌مرغ‌های پلاستیکی، یا کیسه‌های مهروموم‌شده عرضه می‌شوند که محتوای آن‌ها تا زمانی که باز نشود، ناشناخته است.

این ویژگی باعث می‌شود که هر بار باز کردن یک اسباب‌بازی شانسی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و پر از کنجکاوی برای کودکان باشد. در داخل این بسته‌ها، ممکن است اسباب‌بازی‌های کوچک، شخصیت‌های کارتونی، عروسک، اکسسوری و یا حتی جوایز کوچک دیگری وجود داشته باشد.

عنصر غافل‌گیری، باعث محبوبیت این نوع اسباب‌بازی‌ها در میان کودکان شده است، زیرا هر بار باز کردن آن‌ها، تجربه‌ای متفاوت و جذاب ارائه می‌دهد. اسباب‌بازی‌های شانسی نه تنها سرگرم‌کننده هستند، بلکه در مواقعی می‌توانند به عنوان جوایز در مهمانی‌ها یا مسابقات کودکانه نیز استفاده شوند.

این اسباب‌بازی‌ها همچنین به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالا، برای والدین گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و جذاب به شمار می‌روند.

اسباب-بازی-شانسی-پازل-حیوانات-نئونی

 

پازل شانسی چیست؟

پازل شانسی یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین انواع پازل‌هاست که عنصر هیجان و غافل‌گیری را به تجربه معمولی حل پازل اضافه می‌کند. این محصول که ایده آن اولین بار در کوالا‌پازل ابداع گردید؛ شخص تا زمانی که بسته‌بندی را باز نکند، نمی‌داند چه طرحی یا تصاویری در انتظار اوست.

پازل شانسی معمولاً به صورت بسته‌ بندی خوش رنگ و لعاب کوالا‌پازل عرضه می‌شود و هر بسته ممکن است شامل یک طرح تصادفی از میان مجموعه‌ای از طرح‌های موجود باشد.

برای مشاهده و خرید انواع اسباب بازی شانسی کلیک کنید.

اسباب-بازی-شانسی-پازل-فانتزی

یکی از دلایل محبوبیت پازل شانسی، حس کنجکاوی و شوقی است که به فرد هدیه می‌دهد. کودکان و حتی بزرگسالان با باز کردن بسته‌بندی جذاب کوالا‌پازل، لحظه‌ای از هیجان و انتظار را تجربه می‌کنند، چرا که نمی‌دانند با چه طرحی مواجه خواهند شد. این عامل غافل‌گیری، جذابیت پازل شانسی حیوانات را دوچندان می‌کند و تجربه‌ای متفاوت تر از حل پازل‌های سنتی ارائه می‌دهد.

پازل شانسی کوالا‌پازل به دلیل داشتن طرح‌های متنوع و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن، باعث می‌شود که افراد بیشتر به دنبال جمع‌آوری طرح‌های مختلف باشند. برخی از این پازل‌ها به صورت مجموعه‌هایی عرضه می‌شوند که تکمیل تمامی طرح‌ها به یک هدف جذاب برای مشتریان کوالا‌پازل تبدیل شده است. این ویژگی، پازل شانسی فانتزی را به یک سرگرمی جمع‌آوری و حتی رقابتی تبدیل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب پازل شانسی کارتون، تنوع در اندازه و تعداد قطعات آن است. این پازل‌ها می‌توانند از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین طرح‌ها را شامل شوند، بنابراین افراد با سطوح مختلف مهارت و سنین مختلف می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

اسباب-بازی-شانسی-پازل-کارتون

کلام کوالا‌پازل

پازل شانسی نه تنها یک ابزار سرگرمی و تمرین ذهنی است، بلکه یک تجربه هیجان انگیز و جذاب نیز به حساب می‌آید. افراد می‌توانند با هم به حل پازل‌ شانسی بپردازند و لحظات خوشی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

این نوع پازل‌ (ویکیپدیا)، با ترکیب چالش‌های فکری و هیجان غافل‌گیری، به یکی از محبوب‌ترین انواع پازل‌ها تبدیل شده‌اند که هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذابیت دارند.

منبع: کوالا‌پازل

 

درباره کوالاپازل

کوالا‌پازل برای افزایش سطح آرامش و سرگرمی محصولاتی را به درجه کیفیت عالی تولید میکند که در ادامه به توضیحاتی مختصر درباره آن‌ها میدهیم:

پازل-با-تکه-متفاوت-کوالاپازل

پازل‌های دفرمه: دسته‌ای از محصولات کوالا‌پازل که شکل قالب آن دفرمه میباشد.

پازل-حیوانات-دفرمه

پازل‌های شانسی: محصولاتی که طرح آن‌ها رندوم و برحسب شانس شماست.

پازل-شانسی-کوالاپازل

پازل‌های سفارشی: مجموعه‌ای از قالب‌ها که عکس‌های شما را به پازل تبدیل میکند.

اسباب بازی شانسی جز بهترین لوازم برای سرگرمی کودکان می‌باشد. اسباب بازی شانسی به دلیل پراستفاده بودن و قیمت پایین‌تری که نسبت به دیگر اسباب بازی‌ها دارد، بیشتر مورد استقبال کودکان قرار می‌گیرد.

بازی فکری کودکانه: محصولاتی فکری و خلاقانه با توجه به نیازهای خاص کودکان

پازل کودکان آسان

اگر نکته ای هست که این مقاله رو کاملتر میکنه یا سوالی درون ذهن شماست، اون رو با ما درمیون بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *