روش نصب پازل روی دیوار به چندین حالت

روش نصب پازل روی دیوار یکی از قسمت‌های هیجان انگیز از پروسه حل پازل است. اگر میخواهید بدانید که روش نصب پازل روی دیوار چگونه است و چه روش‌ها و شرایطی دارد، در ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

 

برای مشاهده و خرید پازل‌ متفاوت از آنچه تا به امروز دیده اید کلیک کنید.

 

مراحل محل نصب پازل روی دیوار

محل نصب پازل روی دیوار هم باید دارای شرایط و ویژگی‎‌هایی باشد. نصب پازل روی دیوار می‌تواند روشی خلاقانه و جالب برای تزئین دیوارهای خانه یا محل مورد نظر شما باشد. برای نصب پازل روی دیوار، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

1. در ابتدای کار، مکان مناسبی روی دیوار برای نصب پازل انتخاب کنید. می‌توانید دیواری را انتخاب کنید که نیاز به تزئین دارد یا محلی که در دید همه افراد باشد، مثل اتاق خواب یا دیوار آشپزخانه و یا دیوار اصلی پذیرایی.

2. قبل از اینکه بخواهید پازل را نصب کنید، باید اول مطمئن شوید که دیوار مورد نظر تمیز، خشک و بدون هیچ گرد و غباری است. اگر دیوار مورد نظر تازه رنگ آمیزی شده است، بهتر است منتظر بمانید تا رنگ کاملاً خشک شود؛ یعنی به دست شما نچسبد.

3.محل نصب، باید صاف و بدون ناهمواری باشد یعنی هیچ پستی و بلندی نداشته باشد که پازل بصورت کاملا صاف و چسبیده به دیوار، بچسبد.

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل بالا، با در نظر گرفتن نکات بعدی، می‌توانید نصب پازل روی دیوار را شروع کنید.

پازل-با-تکه-هایی-متفاوت-و-جذاب

برای مشاهده و خرید پازل گرگ دفرمه کوالاپازل کلیک کنید.

 

نکته اول : اگر قصد دارید پازل را روی دیوار نصب کنید، باید طرح خود را روی یک سطح متحرک بسازید. یعنی پازل خود را روی مقوا، کاغذ یا طلق حل کنید. این کار شما را در انتخاب یکی از روش نصب پازل روی دیوار کمک میکند.

نکته دوم: باید تعیین کنید که میخواهید پازل را بصورت همیشگی در محل مورد نصب کنید یا بصورت موقت. اگر روش نصب شما بصورت همیشگی باشد از روش‌های مناسب خودش باید استفاده کنید و اگر موقتیست باید از سایر روش‌های موجود استفاده کنید.

3 روش نصب پازل روی دیوار (نکات کلیدی)

برای نصب پازل بروی دیوار 3 روش وجود دارد که هر 3 روش موجود، برای نصب هر نوع پازل مناسب است. این که شما عزیزان چه روشی را برای نصب پازل خود انتخاب میکنید بسته به این است که با کدام روش راحت تر هستید و نیز کدامیک برای محل نصب مورد نظر شما مناسب‌تر  است.

روش اول: استفاده از سوزن ته گرد و پونز تیز

در این روش باید طرح کلی پازل را روی دیوار قرار داده و آن را داده و از بین درزها و شکاف‌های بین قطعات پازل، سوزن ته گرد، پونز را وارد دیوار کنید. هرچه سوزن ته گرد و پونز شما تیزتر باشد آسیبی کمتری به دیوار و پازل شما میرسد و نیز ایستایی آن محکمتر خواهد بود. ( این روش نصب پازل روی دیوار، نصب موقتی است)

روش دوم: استفاده از قاب

اگر بدنبال یک روش موقت بسیار کاربردی هستید، این روش نصب پازل روی دیوار بهترین گزینه است. در این روش، باید پازل را ابتدا قاب کنید و بعد آن را نصب کنید. توجه به شکل و قالب کلی پازل بسیار مهم و ضروریست چرا که قاب مناسب با آن باید انتخاب شود.

 

برای اینکه راجب قاب کردن پازل بیشتر بدانید؛ به مقاله چگونه پازل را قاب کنید؟ نحوه قاب کردن پازل با 4 حرکت مراجعه کنید.

 

روش سوم: استفاده از چسب دو طرفه

این رو نصب پازل روی دیوار، یک روش نصب دائمی بروی دیوار است. بدین صورت که شما بعد از کامل حل کردن پازل، چسب پازل را پشت طرح خود میچسبانید و سپس آن را به محل مورد نظر میچسبانید. باید دقت کنید که صاف و بدون کجی باشد چون به علت میزان چسبندگی بالای چسب دو طرفه قادر به کندن مجدد آن از روی سطوح نیستید یا اگر موفق به کندن پازل شدین، ممکن است به پازل شما آسیب بزند.

برای دانستن بیشتر به مقاله چسب پازل چیست؟ هر آنچه که باید درباره آن بدانید مراجعه کنید.

پازل-چوبی-بروزترین-طرحها

برای مشاهده مقاله آموزش تصویری نصب پازل بروی دیوار کلیک کنید.

کلام کوالا‌پازل

ما باهم در این مقاله با 3 روش نصب پازل روی دیوار آشنا شدیم و متوجه شدیم که هر روش مناسب موقعیت خود است. سعی ما در این مقاله این بود که به شما در زیباتر کردن محیط منزل یا دیوار خانه‌تان کمک کنیم. پازل فقط برای بازی و سرگرمی نیست، بلکه بهترین وسیله برای دکوراتیو منزل یا حتی هدیه و کادو دادن نیز است.

منبع: کوالاپازل

 

درباره کوالاپازل

کوالا‌پازل برای افزایش سطح آرامش و سرگرمی محصولاتی را به درجه کیفیت عالی تولید میکند که در ادامه به توضیحاتی مختصر درباره آن‌ها میدهیم:

پازل-با-تکه-متفاوت-کوالاپازل

پازل‌های دفرمه: دسته‌ای از محصولات کوالا‌پازل که شکل قالب آن دفرمه میباشد.

پازل-حیوانات-دفرمه

پازل‌های شانسی: محصولاتی که طرح آن‌ها رندوم و برحسب شانس شماست.

پازل-شانسی-کوالاپازل

پازل‌های سفارشی: مجموعه‌ای از قالب‌ها که عکس‌های شما را به پازل تبدیل میکند.

 روش نصب پازل روی دیوار یکی از قسمت‌های هیجان انگیز از پروسه حل پازل است. اگر میخواهید بدانید که روش نصب پازل روی دیوار چگونه است و چه روش‌ها و شرایطی دارد، در ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

بازی فکری کودکانه: محصولاتی فکری و خلاقانه با توجه به نیازهای خاص کودکان

پازل کودکان آسان

اگر نکته ای هست که این مقاله رو کاملتر میکنه یا سوالی درون ذهن شماست، اون رو با ما درمیون بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *